Kako poslujemo?

1. OPĆE

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su sukladno propisima iz područja zaštite potrošača, na temelju preporuka Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za poslovanje putem interneta i elektroničke trgovine. Internetsku trgovinu Pharmagea.hr (u daljnjem tekstu “internetska trgovina”) upravlja tvrtka Pharmagea d.o.o., pružatelj usluga elektroničkog poslovanja (u daljnjem tekstu “Trgovac”).

Registracijom u internetsku trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime, koje je isto kao adresa njegove elektroničke pošte, i korisničku lozinku koju određuje sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno određuju i povezuju korisnika s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj potvrđuje i jamči da je punoljetna, potpuno poslovno sposobna osoba. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.

Ovim Općim uvjetima poslovanja određuje se djelovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca i korisnika-kupca proizvoda iz ponude internetske trgovine.

2. DOSTUPNOST INFORMACIJA

Trgovac se obvezuje da će korisniku uvijek biti dostupne sljedeće informacije:

  • podaci o identitetu Trgovca (posebno naziv tvrtke i sjedište društva te broj registra pod kojim je društvo upisano);
  • kontaktne informacije koje omogućuju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (adresa elektroničke pošte, telefon itd.);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda ili usluga iz ponude internetske trgovine, uključujući postprodajne usluge i jamstva;
  • informacije o dostupnosti proizvoda ili usluga iz ponude internetske trgovine;
  • način i uvjeti dostave proizvoda ili izvršenja usluga, posebno mjesto i rok dostave;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • podaci o vremenskom trajanju ponude iz internetske trgovine;
  • informacije o roku u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjetima za odustajanje;
  • informacije o mogućnosti povrata proizvoda i o tome ako i koliko takav povrat košta korisnika;
  • informacije o postupku prigovora korisnika i podaci o kontakt osobi Trgovca za komunikaciju s korisnicima.

3. PONUDA PROIZVODA, ROK ISPORUKE I PREUZIMANJE

Ponuda proizvoda u internetskoj trgovini često se mijenja i ažurira zbog prirode poslovanja putem interneta.

Rok isporuke proizvoda koji su dostupni na skladištu je 2-7 radnih dana za dostavne adrese u Hrvatskoj, osim ako brza pošta ne dostavlja na određenu adresu kasnije (vidi točku 10.). Za ostale proizvode vrijedi rok isporuke za dostavne adrese u Hrvatskoj koji je naveden uz proizvod u internetskoj trgovini. Svaki proizvod iz internetske trgovine bit će dostupan u razumnom roku.

Korisnik pri postavljanju narudžbe može odabrati jedan od sljedećih načina preuzimanja proizvoda:

  • osobno na sjedištu tvrtke, u tom slučaju se ne plaćaju poštanski troškovi; U slučaju odabira osobnog preuzimanja, vaša narudžba bit će zadržana 15 dana na adresi tvrtke. Obavijestite nas na vrijeme ako trebate produžiti rok. Inače, narudžba će biti otkazana i povrat novca neće biti izvršen.
  • pouzećem putem pošte, u tom slučaju se plaćaju i poštanski troškovi.

4. NAČINI PLAĆANJA

Trgovac korisniku omogućuje sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda iz internetske trgovine:

  • pouzećem;
  • putem direktnog PayPal plaćanja;
  • kreditnom karticom;
  • putem unaprijed uplaćene kupovine na transakcijski račun Trgovca nakon izvršene narudžbe ili predračuna, u tom slučaju važi internetska cijena (vidi točku 5.).

5. Cijene

Internetska cijena vrijedi za sve registrirane korisnike internetske trgovine Trgovca.

Sve cijene u internetskoj trgovini su izražene u eurima i uključuju PDV, osim ako nije izričito drugačije navedeno. Cijene u poslovnoj B2B internetskoj trgovini ne uključuju PDV ili je ta informacija izričito navedena. Sve cijene u internetskoj trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točke 3. i 10.). Sve cijene vrijede samo za elektroničku narudžbu proizvoda putem internetske trgovine.

Sve cijene vrijede u trenutku postavljanja narudžbe i nemaju unaprijed određeno trajanje, stoga vrijede samo do njihove eventualne promjene. Unatoč izuzetnim naporima Trgovca da osigura najnovije i točne informacije, moguće je da je podatak o cijeni netočan. U slučaju spomenutog prethodnog teksta i u slučaju kada se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka postavljanja narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:

  • korisniku (kupcu) to priopćiti i obavijestiti ga o novim cijenama, korisnik (kupac) u tom slučaju ima mogućnost izmjene svoje narudžbe ili djelomičnog ili potpunog otkazivanja ili potvrđivanja narudžbe po novim cijenama, sve bez dodatnih troškova; ili
  • korisniku (kupcu) omogućiti odustajanje od kupnje i istovremeno mu ponuditi rješenje koje će biti u obostranu korist i zadovoljstvo.

TROŠAK DOSTAVE

Dostava: 4,00 EUR. Za plaćanje pouzećem naplaćuje se dodatna naknada od 1,00 EUR.

Kod narudžbe ukupnog iznosa košarice od 70 EUR ili više, nakon odbijanja popusta i kupon kodova, dostava je besplatna.

6. POSTUPAK KUPOVINE

6.1. Narudžba je primljena

Nakon što korisnik (kupac) pošalje narudžbu, od Trgovca će putem e-pošte primiti obavijest da je narudžba primljena. U roku od 1 sata od primitka te obavijesti, korisnik (kupac) ima mogućnost otkazivanja narudžbe bez posljedica. Nakon što je narudžba poslana, korisnik (kupac) ne može mijenjati sadržaj narudžbe. U korisničkom profilu na internetskoj stranici Trgovca, korisniku (kupcu) su uvijek dostupne sve informacije o statusu i sadržaju pojedine narudžbe.

6.2. Narudžba je potvrđena

Ako korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba se dalje obrađuje. Trgovac nakon primanja narudžbe pregledava, provjerava dostupnost naručenih proizvoda i potvrđuje ili odbija narudžbu s odgovarajućim razlogom. Trgovac može kontaktirati korisnika (kupca) putem telefona kako bi provjerio podatke ili osigurao točnost dostave. Nakon potvrde narudžbe, Trgovac obavještava korisnika (kupca) putem e-pošte/sms-a/brze pošte o predviđenom roku isporuke. Ugovor o kupoprodaji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca na ovoj razini je nepovratan (vidi točku 7.).

6.3. Roba poslana

Trgovac priprema naručene proizvode, šalje ih u dogovorenom roku i obavještava korisnika (kupca) o tome putem e-pošte/sms-a/brze pošte.

7. KUPOPRODAJNI UGOVOR

Trgovac izdaje korisniku koji kupuje proizvod iz web trgovine račun u elektroničkom obliku. Kupoprodajni ugovor u obliku narudžbe se pohranjuje u elektroničkom obliku na serveru Trgovca i korisniku (kupcu) je dostupan u njegovom korisničkom profilu u svakom trenutku. Kupoprodajni ugovor je sklopljen na slovenskom jeziku.

Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) je sklopljen u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2.). Od tog trenutka, sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i važe kako za Trgovca tako i za korisnika (kupca).

8. GREŠKE, ZAMJENA I POVRAĆAJ PROIZVODA

Potrošač u ovom poglavlju je kupac (fizička osoba) koji nabavlja ili koristi proizvode za svrhe izvan svoje profesionalne ili dobitne djelatnosti. U ostalim poglavljima termin “kupac” obuhvaća i potrošača.

Zbog svoje prirode, proizvodi naručeni putem portala pharmagea.com nisu prikladni za povrat prema članku 43. Zakona o zaštiti potrošača. Ta odredba se ne primjenjuje u slučajevima greške ili dostave pogrešnih proizvoda.

Ukoliko isporučeni proizvodi razlikuju od naručenih proizvoda (pogrešna dostava), kupac ili potrošač vraća isporučene proizvode i prodavatelj ih besplatno zamjenjuje odgovarajućima. Prodavatelj također snosi troškove povrata izvorno isporučenih proizvoda. Izvorno isporučeni proizvodi se mogu vratiti samo u neotvorenom pakiranju.

Ukoliko isporučeni proizvodi ne odgovaraju karakteristikama ili specifikacijama naručenih proizvoda (proizvodi s greškom u dostavi), kupac mora obavijestiti prodavatelja o tome u roku od osam dana od datuma primitka proizvoda. Ukoliko greška nije bila vidljiva pri uobičajenom pregledu prilikom preuzimanja (skrivena greška), kupac mora obavijestiti tvrtku Pharmagea d.o.o. o njoj u roku od osam dana od dana kada je primijetio grešku, inače će izgubiti to pravo.

Pharmagea d.o.o. nije odgovorna za greške koje se pokažu nakon isteka šest mjeseci od trenutka isporuke proizvoda.

Pharmagea d.o.o. nije odgovorna za eventualne nevidljive greške u sadržaju originalno zatvorenog proizvoda.

Potrošač ili kupac mora detaljnije opisati grešku u obavijesti o grešci i omogućiti Pharmagea d.o.o. pregled predmeta.

Potrošač ili kupac koji pravovremeno i ispravno obavijesti prodavatelja o grešci ima pravo, unutar dvije godine od dana obavijesti o grešci, zahtijevati sljedeće:

  • Ispravku greške na proizvodu ili
  • Povrat dijela plaćenog iznosa u odnosu na grešku ili
  • Zamjenu proizvoda s novim ispravnim proizvodom ili
  • Povrat plaćenog iznosa.

U svakom slučaju, potrošač ili kupac također ima pravo zahtijevati nadoknadu štete od ponuđača. To uključuje nadoknadu troškova materijala, zamjenskih proizvoda, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda koji su nastali zbog ispunjenja obveza iz prethodnog odlomka. Potrošač ima pravo na nadoknadu tih troškova ako je greška na proizvodu ili dostavi kršenje od strane ponuđača.

9. TROŠKOVI POVRATA PROIZVODA I NOVCA

Ponuđač ima pravo naplatiti administrativne i transakcijske troškove te poštarinu za povrat proizvoda i novca.

Konkretno:

  • Ako potrošač ili kupac obavi kupnju na web stranici i kasnije promijeni mišljenje, ima pravo otkazati narudžbu, ali za već izvršenu transakciju moramo naplatiti troškove povrata novca:
  • Ako je plaćanje obavljeno putem PayPala, moramo naplatiti proviziju od 3% iznosa kupovine za povrat novca. To je trošak PayPala koji nam se naplaćuje pri svakoj transakciji.
  • Ako je plaćanje obavljeno putem kreditne kartice, moramo naplatiti proviziju od 2% iznosa kupovine za povrat novca. To je trošak Stripe sučelja koji nam se naplaćuje pri svakoj transakciji.
  • Ako je plaćanje obavljeno putem bankovnog transfera na transakcijski račun, moramo naplatiti 1,00 € za povrat novca. To je trošak banke koji nam se naplaćuje pri svakoj transakciji.
  • Iznos poštarine također se ne vraća jer nam se ponovno naplaćuje taj trošak za povrat paketa.

Isto vrijedi i u slučaju preplaćene transakcije. Ako je kupac slučajno preplatio iznos kupovine, iznos preplaćen do 3,00 € ne vraćamo. Ako je preplaćeno više od 3,00 €, vraćamo novac, ali trošak povrata iznosi 1,00 €.

10. JAMSTVO

Proizvodi imaju jamstvo ako je tako naznačeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi naznačeni su na jamstvenim listovima ili računu. Informacija o jamstvu također je navedena na stranici s opisom proizvoda. Ako nema informacija o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili podatak trenutno nije poznat. U potonjem slučaju, kupac može kontaktirati ponuđača koji će pružiti ažuriranu informaciju.

11. Dostava

Ponuđač će dostaviti naručene proizvode kupcu u dogovorenom roku. Ugovorni partner ponuđača za dostavu pošiljaka je Pošta Slovenije, GLS hitra pošta i DPD. Ponuđač zadržava pravo odabira drugog dostavnog servisa ako će time moći učinkovitije ispuniti narudžbu.

U slučaju preuzimanja proizvoda putem pouzeća, kupac također plaća poštanske troškove.

12. SIGURNOST

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja. Trgovac u tu svrhu koristi SSL certifikat od 128 bita, koji je izdan od strane ovlaštene organizacije.

Korisnik je također odgovoran za sigurnost, osiguravajući sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke te korištenje odgovarajućeg programskeg i antivirusnog zaštite na svom računalu.

13. ZAŠTITA DJECE

Trgovac u web trgovini ne prihvaća narudžbe od osoba za koje zna ili sumnja da su djeca, bez izričitog dopuštenja njihovih roditelja ili skrbnika. Trgovac u web trgovini ne pruža slobodan pristup proizvodima ili uslugama koje mogu štetiti djeci.

Trgovac neće prihvaćati niti otkrivati bilo kakve osobne podatke koji se odnose na djecu bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika. Komunikacija usmjerena prema djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati povjerenje djece, nedostatak iskustva ili osjećaj lojalnosti.

14. POLITIKA PRIVATNOSTI

Dio ovih Općih uvjeta poslovanja je i Politika privatnosti koja je dostupna na sljedećoj poveznici: https://www.pharmagea.hr/kako-stitimo-privatnost/

15. RECENZIJE KORISNIKA I OCJENE PROIZVODA

Recenzije, komentari i ocjene proizvoda koje korisnici ili posjetitelji daju su dio funkcionalnosti web trgovine i namijenjeni su zajednici korisnika.

Trgovac nije odgovoran za sadržaj recenzija, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac pregledava recenzije, komentare i ocjene prije objave i odbacuje one koji sadrže očite neistine, su zavaravajući, uvredljivi, obsceni ili koje po mišljenju Trgovca ne pružaju korist drugim korisnicima ili posjetiteljima web trgovine. Trgovac ne snosi odgovornost za informacije u recenzijama, komentarima i ocjenama, te se odriče bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.

Davanjem recenzije, komentara ili ocjene, korisnik ili posjetitelj izričito se slaže s uvjetima korištenja i daje Trgovcu dozvolu za objavu dijela ili cjelokupnog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Trgovac ima pravo koristiti sadržaj recenzije, komentara ili ocjene neograničeno vremenski i u bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Trgovca, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor recenzije, komentara ili ocjene istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisane recenzije, komentare ili ocjene i da ta prava besplatno, neisključivo i bez vremenskog ograničenja prenosi na Trgovca.

16. Odgovornost

Trgovac se maksimalno trudi osigurati ažurnost i ispravnost podataka koji su objavljeni na njegovoj web trgovini, no moguće je da se karakteristike proizvoda, rok dostave ili cijena brzo mijenjaju te da Trgovac nije u mogućnosti pravovremeno ispraviti podatke koji su objavljeni na web trgovini. U takvom slučaju, Trgovac će obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili izmjenu narudžbe (vidi točku 5.).

Iako Trgovac nastoji osigurati točne fotografije proizvoda koji su na prodaju na web trgovini, sve fotografije treba smatrati simboličnima. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.

Od trenutka predaje pošiljke s naručenim proizvodima na poštu, Trgovac ne snosi odgovornost za slučajeve fizičkih oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao ni za slučajeve nedostatka sadržaja u pošiljci ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima, korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak reklamacije kod Pošte Slovenije. U slučaju oštećenja pošiljke, to čini tako da pošiljku odnese na najbližu poštu u istom stanju u kojem ju je primio, bez dodavanja ili uklanjanja i ispunjenjem reklamacijskog obrasca. Trgovac će zajedno s Poštom Slovenije osigurati da se reklamacija riješi u najkraćem mogućem roku.

17. PRITOŽBE, SPOROVI IN UPORABA PRAVA

Trgovac poštuje važeće propise o zaštiti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav obrade pritužbi i određenu osobu s kojom se korisnik (kupac) može telefonski ili putem elektroničke pošte povezati u slučaju problema. Korisnik (kupac) se može obratiti za pomoć u slučaju problema na telefonski broj: +386 40 206 009. Pritužbu korisnik (kupac) može poslati na e-mail adresu savjetovanje@pharmagea.hr. Postupak obrade pritužbe je povjerljiv.

Trgovac će u roku od pet radnih dana potvrditi primitak pritužbe korisniku (kupcu) i obavijestiti ga o predviđenom vremenu obrade pritužbe te redovito informirati o tijeku postupka. Trgovac će se po svojim najboljim mogućnostima potruditi postići sporazumno rješenje eventualnih sporova. Ako se sporazumno rješenje sporova ne postigne, isključivo je nadležan sud u Ljubljani za rješavanje svih sporova između Trgovca i korisnika (kupca). Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionici elektroničkog poslovanja priznaju valjanost elektroničke komunikacije pred sudom.

Za ove Opće uvjete poslovanja i sve sporove između Trgovca i korisnika (kupca) primjenjuje se slovensko materijalno i procesno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava koja bi odredila primjenu bilo kojeg drugog prava.

Za sva pravna razmerja, prava i obveze koje nisu uređene ovim Općim uvjetima poslovanja, primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.

18. PROMJENE OPĆIH UVJETA POSLOVANJA

Trgovac zadržava pravo izmjene i/ili dopune ovih Općih uvjeta poslovanja u slučaju promjena propisa koji reguliraju poslovanje internetskih trgovina, zaštite podataka i drugih područja koja su povezana s poslovanjem Trgovčeve internetske trgovine, kao i u slučaju promjena vlastite poslovne politike. Korisnike će se primjereno obavijestiti o promjenama, posebno putem internetske stranice www.pharmagea.hr. Promjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja stupaju na snagu i primjenjuju se nakon proteka osam dana od objave promjena i/ili dopuna. U slučajevima kada je promjena i/ili dopuna nužna radi usklađivanja s propisima, iznimno, takve promjene i/ili dopune mogu stupiti na snagu i primjenjivati se u kraćem roku.

Korisnik koji se ne slaže s promjenama i/ili dopunama Općih uvjeta poslovanja može u roku od osam dana od objave obavijesti o promjeni i/ili dopuni povući svoju registraciju. Ako korisnik ne povuče registraciju u tom roku, smatra se da prihvaća promjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja. Povlačenje registracije izvršava se podnošenjem pisanog priopćenja Trgovcu.

Opći uvjeti poslovanja su posljednji put ažurirani 14. lipnja 2023.

Želimo vam ugodne i povoljne kupnje u našoj internetskoj trgovini!