Kako poslujemo?

1. OPĆENITO

Opći uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu s propisima s područja zaštite potrošača, na temelju preporuke Gospodarske zbornice Slovenije i međunarodnih kodeksa za online i elektroničko poslovanje. Internetskom trgovinom Pharmagea.com (u daljnjem tekstu „internet trgovina“) upravlja tvrtka Pharmagea d.o.o., pružatelj usluga elektroničkog poslovanja (u daljnjem tekstu „Trgovac“).

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime, koje je isto kao njegova e-mail adresa, te korisničku lozinku koju određuje sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno određuju i povezuju korisnika s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj potvrđuje i jamči da je punoljetan, potpuno poslovno sposoban. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.

Ovim Općim uvjetima definira se način poslovanja internet trgovine, prava i dužnosti posjetitelja, korisnika i kupca, te poslovni odnos između Trgovca i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude  internet trgovine.

2. DOSTUPNOST PODATAKA

Trgovac se obvezuje da će korisniku uvijek biti dostupno:

  • podatci o identitetu Trgovca (uglavnom naziv i sjedište tvrtke te registarski broj na koji je tvrtka registrirana);
  • kontakt podatci koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon i sl.);
  • podatci o bitnim karakteristikama proizvoda odnosno uslugama koje nudi internetska trgovina, uključujući usluge nakon kupovine te jamstva nakon prodaje;
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno usluga iz ponude internet trgovine;
  • način i uvjeti isporuke proizvoda odnosno izvršenje usluga, a posebno mjesto i rok isporuke;
  • podatci o načinu plaćanja;
  • podatci o vremenskoj valjanosti ponude iz internet trgovine;
  • podatci o razdoblju u kojem je još moguće odustati od pogodbe i uvjetima odustajanja;
  • informacije o mogućnosti povrata proizvoda te o iznosu za takav povrata korisnika;
  • podatci o postupku reklamacije korisnika i podatci o kontakt osobi Trgovca za odnose s korisnicima.

3. PONUDA PROIZVODA, VRIJEME ISPORUKE I PREUZIMANJE

Zbog prirode internetskog poslovanja asortiman proizvoda u internetskoj trgovini mijenja se i ažurira često i brzo.

Rok isporuke za proizvode koji su na zalihi je 2-7 radnih dana za dostavne adrese u Hrvatskoj, osim ako brza pošta ne dostavlja kasnije na pojedine dostavne adrese (vidi točku 10.). Za ostale proizvode, rok isporuke naveden uz proizvod u web trgovini vrijedi za adrese dostave u Hrvatskoj. Svaki proizvod iz online trgovine dostupan je u razumljivom roku.

Prilikom predaje narudžbe korisnik može odrediti jedan od sljedećih načina preuzimanja proizvoda:

  • pouzećem, u tom slučaju se plaća i poštarina.

4. NAČINI PLAĆANJA

Trgovac korisniku omogućuje sljedeće načine plaćanja za kupnju proizvoda iz internet trgovine:

  • plaćanje pouzećem;
  • kreditnom karticom;
  • uz avansni prijenos iznosa cijene na transakcijski račun Trgovca nakon izvršene narudžbe ili predračunom, u tom slučaju vrijedi internet cijena (vidi točku 5.);

5. Cijene

Internet cijena odnosi se na sve registrirane korisnike internet trgovine Trgovca.

Sve cijene u internetskoj trgovini izražene su u eurima i uključuju PDV, osim ako izričito nije drugačije navedeno. Cijene u B2B internet trgovini ne sadrže PDV, odnosno taj podatak je izričito naveden. Sve cijene u internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točke 3. i 10.) Sve cijene vrijede samo za elektroničku narudžbu proizvoda putem web trgovine.

Sve cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost, stoga vrijede samo do svake promjene. Unatoč svim naporima Trgovca da pruži što aktualnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podatci o cijeni budu netočni. U slučaju iz prethodne rečenice i u slučaju kada se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, odnosno od trenutka predaje narudžbe do potvrde narudžbe, Trgovac će:

  • o tome obavijesti korisnika (kupca) te ga upozna s novim cijenama, pri čemu korisnik (kupac) ima mogućnost promijeniti narudžbu ili je djelomično ili u cijelosti otkazati ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, a sve bez dodatnih troškovi; odnosno
  • korisniku (kupcu) omogućili odustanak od kupnje te mu ujedno ponudili rješenje koje će biti na obostranu korist i zadovoljstvo.

6. POSTUPAK KUPOVINE

6.1. Zaprimljena narudžba

Nakon predaje narudžbe, korisnik (kupac) putem e-maila od Trgovca dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. U roku od 1 sata od primitka ove obavijesti korisnik (kupac) ima mogućnost odustati od narudžbe bez posljedica. Osim mogućnosti odustajanja, korisnik (kupac) ne može mijenjati sadržaj narudžbe nakon izvršene narudžbe. Detaljne informacije o statusu i sadržaju svake narudžbe korisnik (kupac) uvijek može dobiti u svom profilu na internet stranici Trgovca.

6.2.  Potvrđena narudžba

U primjeru da korisnik (kupac) ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu. Po primitku, trgovac pregledava narudžbu, provjerava raspoloživost naručenih proizvoda te narudžbu potvrđuje ili je s razlogom odbija. Trgovac može korisnika (kupca) kontaktirati i telefonom na navedeni kontakt telefon radi provjere podataka ili osiguranja točnosti isporuke. Po potvrdi narudžbe, Trgovac obavještava korisnika (kupca) putem e-maila/sms-a/ portala brze pošte o očekivanom roku isporuke. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između Korisnika (kupca) i Trgovca u ovoj je fazi neopozivo sklopljen (vidi točku 7.).

6.3. Roba je poslana

Trgovac u dogovorenom roku priprema i otprema naručene proizvode te o tome obavještava korisnika (kupca) e-mailom/sms-om/portalom brze pošte. U emailu iz prethodne rečenice Trgovac također obavještava korisnika (kupca) o politici povrata proizvoda te ga obavještava o kontakt osobama u slučaju reklamacije ili kašnjenja isporuke.

7. KUPOPRODAJNI UGOVOR

Korisniku koji kupi proizvod u internetskoj trgovini, trgovac izdaje račun u e-obliku s navedenim troškovima i obrazloženjem prava na odustanak od kupnje povratom kupljenog proizvoda, ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor u obliku narudžbe elektronički je pohranjen na poslužitelju Trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u svakom trenutku na njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor sklapa se na hrvatskom  jeziku.

Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) sklopljen je u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2.). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i vrijede kako za Trgovca tako i za korisnika (kupca).

8. POGREŠKE, ZAMJENA I POVRAT PROIZVODA

Potrošač u ovom poglavlju je kupac (fizička osoba) koja stječe ili koristi proizvode u svrhe izvan svoje profesionalne ili stečene djelatnosti. U ostalim poglavljima pojam “kupac” uključuje kupca i potrošača.

Proizvodi naručeni putem portala pharmagea.com zbog svoje prirode nisu prikladni za povrat sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača. Ova odredba ne vrijedi u slučaju pogreške ili isporuke neispravnih proizvoda.

Ukoliko se isporučeni proizvodi razlikuju od naručenih proizvoda (isporuka pogrešnih proizvoda), kupac ili potrošač vraća dostavljene proizvode, a ponuditelj će ih besplatno zamijeniti odgovarajućim. Ponuditelj također pokriva troškove povrata originalno isporučenih proizvoda. Izvorno isporučeni proizvodi mogu se vratiti samo u neotvorenom pakiranju.

Ukoliko isporučeni proizvodi ne zadovoljavaju karakteristike odnosno specifikacije naručenih proizvoda (isporuka proizvoda s nedostatkom), kupac je dužan obavijestiti ponuđača u roku od osam dana od dana primitka proizvoda. Ukoliko se nedostatak nije mogao uočiti normalnim pregledom prilikom preuzimanja (skriveni nedostatak), kupac je dužan o tome obavijestiti tvrtku Pharmagea d.o.o. u roku od osam dana od dana kada je uočio grešku, inače gubi to pravo.

Društvo Pharmagea ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon šest mjeseci od isporuke proizvoda.

Društvo Pharmagea ne snosi odgovornost za neprimjetne pogreške u sadržaju originalno zatvorenog proizvoda.

Potrošačka odn kupac mora detaljnije opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i omogućiti Pharmagei pregled artikla.

Potrošač, odnosno kupac koji je na vrijeme i ispravno obavijestio ponuđača o nedostatku, ima pravo od ponuđača u roku od dvije godine od primitka obavijesti o nedostatku zahtijevati da:

  • ispravi pogrešku na proizvodu ili
  • vrati dio uplaćenog iznosa razmjerno pogrešci ili
  • zamjeni neispravan proizvod novim besprijekornim proizvodom ili
  • vrati uplaćeni iznos.

U svakom slučaju, potrošač odnosno kupac ima također pravo od ponuđača zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova materijala, zamjenskih proizvoda, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda, koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza iz prethodnog stavka.

9. TROŠKOVI POVRATA PROIZVODA I NOVCA

Ponuditelj ima pravo naplatiti administrativne i transakcijske troškove te poštarinu za povrat proizvoda i novca.

Naime:

Kada potrošač odnosno kupac obavi kupnju na web stranici i naknadno se predomisli, ima pravo odustati od narudžbe, ali smo prisiljeni naplatiti troškove povrata novca za već obavljenu transakciju:

  • ako se plaćanje vrši putem kreditne kartice, prisiljeni smo naplatiti proviziju od 2% od iznosa kupnje za povrat novca. Ovo je naknada za Stripe sučelje koju nam naplaćuju za svaku transakciju.
  • ako se plaćanje vrši prijenosom na Transakcijski račun, prisiljeni smo naplatiti 1,00 € od iznosa kupnje za povrat novca. To je trošak banke koji nam naplaćuju za svaku transakciju.

Također se ne vraća iznos poštarine, jer nam se ponovno naplaćuje taj trošak povrata paketa.

Isto vrijedi iu slučaju preplate transakcije fakture. Ako je kupac greškom preplatio iznos kupovine, preplaćeni iznos do 3,00 € nećemo vratiti. Sve iznad 3,00 € bit će vraćeno, ali trošak povrata je 1,00 €.

10. Garancija

Proizvodi imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu. Informacije o jamstvu također se nalaze na stranici s prezentacijom proizvoda. Ako nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili su podaci trenutno nepoznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti ponuđaču koji će mu pružiti ažurne podatke.

11. Dostava

Trgovac će naručene proizvode isporučiti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner Trgovca za dostavu pošiljaka je Pošta Slovenije, GLS BRZA pošta i DPD. Trgovac zadržava pravo odabira druge dostavne službe ukoliko će mu to omogućiti učinkovitije izvršenje narudžbe.

U slučaju preuzimanja proizvoda pouzećem, kupac plaća i troškove poštarine

12. SIGURNOST

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe trgovac koristi 128-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije.

Za sigurnost je odgovoran i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću programsku i antivirusnu zaštitu svog računala.

13. SIGURNOST DJECE

Trgovac u internetskoj trgovini ne prima narudžbe od osobe za koju zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika. Trgovac u internetskoj trgovini ne nudi slobodan pristup proizvodima ili uslugama štetnim za djecu.

Bez izričitog dopuštenja roditelja ili skrbnika, trgovac neće prihvatiti nikakve osobne podatke koji se odnose na djecu, niti će podatke primljene od djece ustupiti trećim osobama, osim roditeljima ili skrbnicima.

Svaka komunikacija upućena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati dječju pouzdanost, manjak iskustva ili osjećaj odanosti.

14. POLITIKA PRIVATNOSTI

 Dio ovih Općih uvjeta poslovanja je i Politika privatnosti kojoj možete pristupiti na sljedećoj poveznici: https://www.pharmagea.hr/kako-stitimo-privatnost/

15. MIŠLJENJA KORISNIKA I OCJENE PROIZVODA

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji dio su funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su zajednici korisnika.

Trgovac ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac prije objave pregledava mišljenja, komentare i ocjene te odbija one koji sadrže očite neistine, obmanjuju, uvredljive su, opscene ili, po mišljenju Trgovca, ne donose korist drugim korisnicima ili posjetiteljima internet trgovine. Trgovac nije odgovoran za podatke u mišljenjima, komentarima i ocjenama te se odriče bilo kakve odgovornosti proizašle iz tih podataka.

Dostavljanjem mišljenja, komentara ili ocjene korisnik ili posjetitelj izričito se slaže s uvjetima korištenja te dopušta Trgovcu objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Trgovac ima pravo koristiti sadržaj mišljenja, komentara ili ocjene neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Trgovca, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja, komentara ili ocjene istovremeno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na pisano mišljenje, komentar ili ocjenu te da ta prava prenosi na Trgovca bez naknade, neisključivo i bez naknade ili vremenskog ograničenja.

16. Odgovornost

Trgovac čini sve kako bi podaci objavljeni u njegovoj internetskoj trgovini bili ažurni i točni, no karakteristike proizvoda, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da trgovac ne može pravovremeno ispraviti podatke objavljene u internetskoj trgovini. U tom slučaju Trgovac će obavijestiti korisnika (kupca) o promjenama te mu omogućiti odustanak od narudžbe ili promjenu narudžbe (vidi točku 5.).

Iako se Trgovac trudi osigurati točne fotografije proizvoda za prodaju u internetskoj trgovini, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.

Od trenutka predaje pošiljke s naručenim proizvodima u poštanski ured, trgovac ne odgovara za slučajeve fizičkog oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao i ako sadržaj pošiljke nedostaje ili ako se na pošiljci vidi znakove otvaranja. U gore navedenim slučajevima korisnik (kupac) mora pokrenuti postupak reklamacije kod Hrvatske Pošte. U slučaju oštećenja pošiljke, to čini tako da pošiljku donese u najbliži poštanski ured u stanju u kakvom ju je primio, bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega, te popunjava reklamacijski zapisnik. Trgovac će se zajedno s Hrvatskom Poštom pobrinuti da se reklamacija riješi u najkraćem mogućem roku.

17. PRITUŽBE, SPOROVI I PRIMJENA ZAKONA

Trgovac se pridržava važećih propisa iz područja zaštite potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav rješavanja reklamacija i ima imenovanu osobu s kojom se korisnik (kupac) u slučaju problema može obratiti telefonom ili e-mailom. U slučaju problema, korisnik (kupac) se može obratiti na telefonski broj: +386 41 395 250. Korisnik (kupac) može podnijeti prigovor na e-mail adresu savjetovanje@pharmagea.hr. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Trgovac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor i obavijestiti korisnika (kupca) koliko će ga dugo obrađivati ​​te ga obavještavati o tijeku postupka. Trgovac će se potruditi da eventualne sporove riješi mirnim putem. Ukoliko se sporazumno rješenje spora ne postigne, za rješavanje svih sporova između Trgovca i korisnika (kupca) odgovoran je mjesni nadležni sud u Ljubljani. Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionici elektroničkog poslovanja međusobno priznaju valjanost elektroničkih poruka pred sudom.

Za ove Opće uvjete poslovanja i za sve sporove nastale između Trgovca i korisnika (kupca) primjenjuje se i vrijedi slovensko materijalno i procesualno pravo, pri čemu se ne primjenjuju pravila međunarodnog zasebnog prava koja upućuju na primjenu nekog drugog prava.

Na sve odnose te prava i obveze koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Obligacijskog zakonika, Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača.

18. IZMJENE OPĆIH UVJETA POSLOVANJA

U slučaju izmjene propisa koji uređuju poslovanje internet trgovine, zaštitu podataka i druga područja vezana za poslovanje internet trgovine Trgovca, te u slučaju promjene vlastite poslovne politike, Trgovac može izmijeniti i/ili dopuniti ove Opće uvjete poslovanja, o čemu će na prikladan način upoznati korisnike, što se posebice smatra obavještavanjem putem web stranice www.pharmagea.com. Sve izmjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja stupaju na snagu i primjenjuju se istekom roka od osam dana od objave izmjena i/ili dopuna. Ukoliko je izmjena i/ili dopuna Općih uvjeta nužna radi usklađivanja s propisima, te izmjene i/ili dopune mogu iznimno stupiti na snagu i koristiti se u kraćem roku.

Korisnik koji se ne slaže s izmjenama i/ili dopunama ovih Općih uvjeta poslovanja mora odustati od registracije u roku od osam dana od obavijesti o promjeni i/ili dopuni Općih uvjeta poslovanja. U suprotnom, nakon isteka ovog roka, smatrat će se da korisnik prihvaća izmjene i/ili dopune Općih uvjeta te dokazi o suprotnom nisu dopušteni. Otkaz registracije vrši se tako da korisnik pisanim putem obavijesti Trgovca o otkazu.

Opći uvjeti poslovanja ažurirani su: 01.02.2023.

 

Želimo vam puno ugodnih i pristupačnih kupnji u našoj internet trgovini!